Oferta i przygotowanie do wizyty

Zobacz w czym mogę Ci pomóc

Zachęcam Cię do spotkania, jeśli potrzebujesz wsparcia żywieniowego w zakresie:

Chorób autoimmunizacyjnych

min. zaburzenia pracy tarczycy, RZS, łuszczyca, toczeń, nieswoiste zapalenia jelit

Chorób o podłożu metabolicznym

min. cukrzyca typu II, insulinooproność, zaburzenia lipidowe, nadciśnienie tętnicze, ostoporoza

Nietolerancji i alergii pokarmowych

Zaburzeń pracy jelit

zespół jelita nadwrażliwego, zespół SIBO

Przygotowania do ciąży

Diet wegańskich i wegetariańskich

Trwałej redukcji masy ciała

Kształtowania właściwych nawyków żywieniowych

Aby spotkanie przebiegło sprawnie i spełniło Twoje oczekiwania:

  • skontaktuj się ze mną telefonicznie lub mailowo
  • wypełnij dziennik diety oraz kwestionariusz
  • zabierz ze sobą aktualne wyniki badań

Moje kompetencje

Rozwój jest dla mnie bardzo istotny, dlatego swoją wiedzę pogłębiam uczestnicząc w szkoleniach oraz konferencjach naukowych pod okiem najlepszych specjalistów.

Dobrze wiedzieć

Najczęściej zadawane pytania

Zobacz o co najczęściej pytają moi podopieczni i jak odpowiadam na te pytania. Wciąż nie wszystko jasne? Skontaktuj się ze mną!

CZY PRZED WIZYTĄ KONIECZNE JEST WYPEŁNIENIE KWESTIONARIUSZA I DZIENNIKA DIETY?

Proszę Cię o ich wypełnienie, bo jest to dla mnie ważne.

Dzięki odpowiedziom na zawarte w kwestionariuszu pytania będę mogła poznać Twój stan zdrowia, styl życia, oczekiwania i problemy z jakimi się zmagasz. Mając taką wiedzę przed wizytą, podczas naszego spotkania mogę przejść do jego sedna - rozmowy o rozwiązaniach, propozycjach strategii żywieniowych i sposobów ich wprowadzenia.

Dziennik diety jest punktem wyjścia do zmian. Aby móc zaproponować modyfikację Twojego sposobu żywienia, muszę wiedzieć jak on wygląda.

Jak wygląda gotowy jadłospis?

 

Forma posiłków i rodzaj przepisów będą zależały od Ciebie. Otrzymasz pełnowartościowy, odpowiednio zbilansowany plan żywieniowy, który będzie dopasowany do Twoich możliwości i potrzeb. Przekażę Ci także listę zakupów potrzebnych do przygotowania zaplanowanych dań.

Czy układając dietę weźmiesz pod uwagę produkty, których nie lubię?

 

Tak, tworząc jadłospis zwracam uwagę na Twoje preferencje żywieniowe. Zależy mi na tym, aby dieta była dla Ciebie smaczna i wygodna w stosowaniu.

Czy jeśli chcę schudnąć muszę uprawiać sport?

 

W redukcji tkanki tłuszczowej kluczową kwestią jest ujemny bilans kaloryczny. Można go osiągnąć samą dietą, jednak spróbuję Cię zachęcić do ćwiczeń lub zwiększenia aktywności w ciągu dnia, bo będzie to korzystne dla Twojego zdrowia.



Jak długo będę stosować moja nową dietę?

 

Zależy mi na tym, aby trwale zmienić Twoje nawyki żywieniowe. Najlepsza dieta to taka, którą możemy stosować długofalowo i to będzie cel naszej współpracy.



Jak szybko zrzucę nadmiarowe kilkogramy podczas współpracy?

 

Redukcja tkanki tłuszczowej to bardzo indywidualna sprawa, ponieważ zależy od wielu czynników. Bezpieczna utrata masy ciała waha się w granicach od 0,5 do 1 kg na tydzień i do tego będziemy dążyć.



Zrób coś dla siebie

Skutecznie doradzam wszystkim potrzebującym pomocy żywieniowej!

Available for All Levels

© 2019 Magda Falk - Dietetyk. All rights reserved. Realizacja: 3motion